Contact

Heb je een vraag over aanschaf, techniek, reparatie of onderhoud van je auto?

Wanneer je vragen hebt over je ŠKODA dan kan je dealer je het best van dienst zijn. Klik hier om de dichtstbijzijnde dealers te vinden.

Pech onderweg?

De ŠKODA Mobiliteitsservice is 24 uur per dag bereikbaar, bel daarvoor gratis met 0800 - 023 00 24.

Buitenland

In bijna heel Europa kunt u een beroep doen op de ŠKODA Mobiliteitsservice. Hiervoor belt u het bekende gratis nummer, voorafgegaan door de landcode van Nederland: +31 800 00230024. De alarmcentrale van ŠKODA Mobiliteitsgarantie brengt de hulpverlening snel op gang. Mocht het telefoonnummer om technische redenen niet bereikbaar zijn, dan kunt u bellen via +31 33 4949600 (niet gratis).

Heb je een algemene vraag aan ŠKODA?

Wellicht wordt je vraag al beantwoord in de lijst met veel gestelde vragen. Is dit niet het geval, dan kun je terecht bij de ŠKODA Klantenservice: 

Telefoon:

0800 - 283 44 63 (gratis, op werkdagen van 8:00 uur tot 20:00 uur).

Email:

Je vraag online stellen? Neem contact op met info@skoda.nl.

Facebook:

Je vraag online stellen? Neem contact op via Facebook/SKODANL

Twitter:

Je vraag online stellen? Neem contact op via Twitter.

Brief:

Pon's Automobielhandel B.V.
t.a.v. ŠKODA Klantenservice,
Postbus 72, 3800 HD Amersfoort

Indien je een technische vraag hebt, dan kunnen onze klantenservice-medewerkers je verzoeken deze aan je dealer voor te leggen. Jouw ŠKODA-dealer heeft de kennis in huis om je goed te kunnen adviseren. Daarnaast kan de dealer vakafdelingen binnen Pon Mobiel B.V. raadplegen om je nog beter van dienst te kunnen zijn.